DEBATINDLÆG: ”Vi har fået en velfortjent næse, og det skal vi tage ved lære af, lyder det fra byrådet efter Ankestyrelsens kritik af kommunens flytning af en gruppe demente borgere”. Det er udtalelsen, der kunne læses i pressen, efter onsdagens Byrådsmøde,…


