Efter ugers politisk uro er Egedal Kommunes repræsentanter i de grønne treparter nu på plads. Med borgmester Vicky Holst Rasmussen og Bo Brøndum Pedersen i spidsen kan fokus endelig rettes mod klimaarbejdet og de konkrete naturtiltag. Efter flere ugers politisk uro…



