Tryk på "Enter" for at springe over

Politiet fandt 45 gram hash i bil på Dronning Dagmars Vej

En 29-årig mand fra Jægerspris blev onsdag eftermiddag sigtet for hashbesiddelse i Ølstykke, da politiet fandt 45 gram gemt i hans toilettaske i en parkeret bil.

Klokken 15.29 onsdag tog en patrulje fra Nordsjællands Politi kontakt til en mand, der sad i en parkeret bil på Dronning Dagmars Vej i Ølstykke.





Ved en nærmere undersøgelse fandt betjentene cirka 45 gram hash, som var gemt i en toilettaske i bilen.

Den 29-årige mand blev sigtet på stedet for overtrædelse af lovgivningen om euforiserende stoffer oplyser Nordsjællands Politi i døgnrapporten.

Ved du noget? Hvis du har en kommentar til denne historie, så skriv til os på redaktion@egedalposten.dk

Hvad synes du?




Få de bedste lokale historier i indbakken ❤️

Ved at tilmelde dig EgedalPostens nyhedsbrev accepterer du vores privatlivspolitik og giver samtykke til, at EgedalPosten må sende dig gratis nyhedsbreve via e-mail. Du kan altid nemt framelde dig igen.