En 29-årig mand fra Jægerspris blev onsdag eftermiddag sigtet for hashbesiddelse i Ølstykke, da politiet fandt 45 gram gemt i hans toilettaske i en parkeret bil.
Klokken 15.29 onsdag tog en patrulje fra Nordsjællands Politi kontakt til en mand, der sad i en parkeret bil på Dronning Dagmars Vej i Ølstykke.
Ved en nærmere undersøgelse fandt betjentene cirka 45 gram hash, som var gemt i en toilettaske i bilen.
Den 29-årige mand blev sigtet på stedet for overtrædelse af lovgivningen om euforiserende stoffer oplyser Nordsjællands Politi i døgnrapporten.
Ved du noget? Hvis du har en kommentar til denne historie, så skriv til os på redaktion@egedalposten.dk
Hvad synes du?





