Tryk på "Enter" for at springe over

Alt fra sektionen “Debat”

Her har vi samlet de debatindlæg og kommentarer, der har været bragt i EgedalPosten. Vil du gerne selv sende et debatindlæg til EgedalPosten, kan du læse her, hvordan du kommer i kontakt med os.

Fjernvarme og CO₂-fangst – vi skal også tage ansvar i Nordsjælland

DEBATINDLÆG: Hvad mener du? Skal Europas affald, som ikke kan genbruges, ende på lossepladser i Sydeuropa – eller skal det udnyttes i danske affaldsforbrændingsanlæg, der samtidig producerer Fjernvarme? Ønsker du et fjernvarmesystem, der kan skifte mellem energikilder og altid vælge den…